Service-aftale

For at kunne give vores kunder mest mulig sikkerhed og tilfredshed med deres parkeringsanlæg har Unipark stiftet datterselskabet Unipark Service ApS til at udføre løbende service. Unipark Service er 100% ejet af Unipark og skabt for at kunne fokusere endnu stærkere på service og de dermed forbundne aktiviteter. Det betyder at alt Uniparks serviceaktivitet varetages af Unipark Service.
 

Udvidet garanti og forlænget levetid

Ved tegning af en servicekontrakt yder Unipark udvidet garanti på det leverede anlæg. Servicekontrakten indebærer en række fordele for kunden, men formålet med kontrakten er først og fremmest at sikre anlæggets drift på kort og langt sigt, samt at garantere brugernes sikkerhed i det daglige. Ved indgåelse af en servicekontrakt forlænges anlæggets levetid med op til 10-20 år.

Hertil kommer at en servicekontrakt er en budgetteret omkostning. Som kunde ved man derfor, hvad det koster at sikre anlæggets kontinuerlige drift og vedligeholdelse. Og ved jævnlige servicebesøg, forlænges anlæggets levetid, da elektronik, mekaniske og hydraulik dele altid kører optimalt.
 

Den bedste løsning

Hos Unipark Service rådgiver vi hver gang kunden om den bedste løsning. En ting er sikker: En løbende servicekontrakt giver både sikkerhed og tilfredshed for brugere og ejere - og forlænger anlæggets levetid. Tal med Unipark Service om den rigtige løsning.

Er der henvendelser angående service, vedligehold eller gennemgang af anlæg så kontakt os venligst på service@unipark.dk

 

Kontakt os

Carsten Tynell
Servicechef København – Sjælland
T: +45 27 12 51 06
ct@unipark.dk

Niels Vetter Bech
Servicechef Jylland – Fyn
T: +45 40 20 70 40
nb@unipark.dk

Lad os mødes til en uforpligtende snak!

Når du kontakter os via denne formular, gemmer vi dine oplysninger, indtil behandlingen af din henvendelse er afsluttet hos os.
Undgå at anføre følsomme personoplysninger, da sådanne oplysninger vil blive slettet straks efter modtagelsen.
×